Storingen en schades

Snel en direct verhelpen, dat is ons streven!

Een kapot rolluik, een zonnescherm waar een vrachtwagen tegenaan is gereden of door en elektrische storing niet meer uit of in wil, een markies met scheuren of een binnenzonwering die op apegapen hangt. Alles dat kan gebeuren gebeurt ook een keer. Excelsior begrijpt dat een snelle oplossing, ook buiten kantooruren, geld bespaart voor onze klanten. Daarom hebben wij eigen monteurs en (!) een breed en divers netwerk van concullega's opdat klanten áltijd en snel geholpen kunnen worden! Bel tijdens kantooruren met 020-6920388
Bel mij terug Vraag een offerte aan

Storingen die vaak voorkomen

Voor de volgende vaak voorkomende, en natuurlijk andere storingen kunt u ons altijd bellen:

  • rolluik gaat niet omhoog of omlaag
  • zonnescherm hangt scheef (door de wind of iets anders)
  • zonnescherm gaat niet meer uit of in
  • zon/windautomaat functioneert niet meer
  • zonnescherm of rolluik reageert niet op afstandbediening
  • rolluik of zonnescherm maakt opeens veel piepend en krakend geluid
  • rolluik lijkt klem of scheef te zitten
  • zonnescherm (half) eraf gereden door vrachtwagen
  • stormschade

verzekeringen

Excelsior is vaak bereid om producten waar schade aan is gemaakt die is te verhalen op een andere partij of de eigen verzekering tijdelijk op te slaan. Een expert zal vervolgens langskomen om de schade op te nemen en daarna nemen we samen met de klant de volgende stappen door.

Netwerk van specialisten

Vrijwel alle storingen kunnen wij zelf oplossen. In het geval echter dat wij niet beschikken over onze monteurs kunnen wij altijd een beroep doen op een breed netwerk van specialisten en zelfs concurrende zonweringsbedrijven. De klant staat immers voorop en een dag een winkel of een restaurant of kantoor niet open kost nu eenmaal geld en dat begrijpen wij als geen ander.

Verhelpen

Niet in alle gevallen kunnen storingen direct worden verholpen. Dit geldt vooral voor schades door aanrijdingen. In dergelijke gevallen zullen we de situatie altijd dusdanig achterlaten dat er een volgende stap is afgesproken en dat de veiligheid, zowel voor de klant als voor derden, geborgd is. Zo binden wij geregeld zonneschermen vast of nemen wij zelfs delen van een scherm mee. In ieder geval zal er een duidelijk en transparant traject worden afgesproken met de klant om de oorspronkelijke situatie terug te brengen. 

De pluspunten van Excelsior
De pluspunten van Excelsior

 
Onze best verkopende producten